موسیقی جدید

دانلود آهنگ های جدید

موسیقی جدید

دانلود آهنگ های جدید

  • ۰
  • ۰

قسمت اول: اصول بازخورد
در این بخش ، ما می خواهیم نگاهی به اصول اولیه لینک ها ، لینک ها چیست؟ و چرا این برای موتورهای جستجو بسیار مهم است ؟ 

بک لینک چیست؟
لینک دهنده و یا لینک های ورودی لینک از سایت های دیگر به سایت شما ایجاد شده است. گوگل و موتورهای جستجو لینک به عنوان یک صدای مثبت برای سایت و در نهایت افزایش رتبه بندی خود را.

ارزش لینک ها برای بهبود رتبه بندی در گوگل
همانطور که گفتم, لینک در واقع امتیازات, و برنده هر یک از سایت بیرون می آید. هر یک از این لینک ها موتور جستجو اهمیت این محتوا به گوش شروع می شود.

بنابراین لینک های بیشتر شما ، امتیاز بیشتری سایت خود را در نهایت نمره بالاتر داشته باشد.

اگر چه گوگل الگوریتم خود را هزار بار تغییر کرده است ، لینک ها هنوز هم یکی از عوامل اصلی رتبه بندی هستند.

 

گوگل همچنین بارها و بارها این را تایید کرده است.

اما سوال این است, چگونه لینک دهنده من?

قسمت دوم: ایجاد بازخورد موثر
لینک می تواند تاثیر جزئی یا قابل توجهی در سایت خود داشته باشد ، حتی لینک است که می تواند سایت شما آسیب برساند وجود دارد. در زیر, من توضیح دهید که چگونه برای ایجاد بازخورد واقعی و سالم.

به خاطر داشته باشید که بازخورد کیفیت می تواند موثر تر از 10 ، 000 لینک با کیفیت.

اما چگونه کیفیت آن را اندازه گیری کنیم ؟  کیفیت بازخورد دارای 5 توابع:

قابل قبول: آیا شما ترجیح می دهید بازخورد از سایت دی جی و یا از یک سایت ناشناخته؟ این ویژگی کاملا واضح است. این مفهوم نیز به عنوان واقعیت موضوع مطرح می شود. در واقع بالاتر اعتماد در دامنه بیشتر اعتماد در سایت شما و از طریق لینک دهنده.
 

و بنابراین می تواند منجر به افزایش ترافیک آلی شود.

خوانده شده در به یاد بگیرند که چگونه برای دریافت لینک از سی ان ان, فوربس, و بیشتر ... ما پرداخت. اما قبل از آن من به تابع دوم بازخورد خوب:

قرار دادن کلمات کلیدی هدفمند در اینترنت: تحقیقات نشان می دهد که اگر شما پیدا کردن کلمات کلیدی قدرتمند و لینک های که شما را و به اصطلاح مرتبه بالاتر از آن عبارت را دریافت کنید. 
 

 

برای یادآوری شما ، متن آنکارا بخش متن قابل مشاهده از لینک است.

 

 

بنابراین در حال حاضر شما باید یک هشدار برای شما به درستی. در هیچ موردی شما باید به طور کامل آگاه از کلمات کلیدی شما با استفاده از. در حقیقت, الگوریتم های فیلتر خود را به نام "پنگوئن" چنین هستند, در مقایسه با این سوال ظریف.

 

 

این ابزار برای جلوگیری از سایت ها در گوگل ، با استفاده از استراتژی اتصال کلبه سیاه و سفید.

لینک های مرتبط: یکی دیگر از ویژگی های لینک اهمیت محتوای خود را به سایت شما است.
گوگل می خواهد برای انجام این تجزیه و تحلیل لینک دهنده خود را و ببینید که اگر یک لینک بین لینک شما و سایت شما وجود دارد?

بیایید می گویند یک مقاله با موضوع "ماراتن"به تازگی منتشر شد... در این مورد, به طوری که لینک هایی که در سایت های مربوط به ماراتن و تناسب اندام پیدا شده است در مقایسه با سایت های دیگر ایجاد مهم تر.

بازخورد زیر: یکی دیگر از ویژگی اتصال dofollow است. گوگل و سایر موتورهای جستجو لینک ها را با برچسب های nofollow نادیده می گیرند و رتبه بندی را در الگوریتم نشان نمی دهند.
 

خوشبختانه ، اکثر اتصالات اینترنت اتصالات dofollow هستند. همچنین ، بیشتر لینک هایی که برچسب nofollow دارند بی ارزش هستند.

به عنوان مثال ، اکثر پیوندهای ایجاد شده از منابع زیر احتمال بیشتری نسبت به نوع nofollow دارند:

نظرات در وبلاگ
منتشر شده در مطبوعات
تبلیغات پول
لینک هایی که در مشخصات هستند
این لینک ها تاثیر زیادی در متلاشی شدن سایت ندارد, بنابراین اگر آنها در حالت nofollow هستند, آنها متلاشی شدن سایت شما آسیب نمی زند.

لینک از یک دامنه منحصر به فرد: ویژگی # 5 این است که بهتر است به backlink از یک دامنه بود که قبلا با شما در ارتباط نیست. اگر شما تعداد زیادی از لینک دهنده از سایت دیگر دریافت کنید ، آن را به یک تاثیر بزرگ در جستجوگرها ندارد ، و تنها لینک اول یک اثر مثبت و خوب داشته باشد.


به عبارت دیگر, بهتر است به 100 لینک از 100 سایت های از به دست آوردن 1000 لینک از یک سایت.

قسمت سوم: چگونه برای ساخت یک اتصال مغناطیسی
اگر می خواهید لینک ها را از دیگران دریافت کنید ، باید چیزی در سایت خود داشته باشید که ارزش تماس دارد ، من در مورد این محتوای ارزشمند لینک های مغناطیسی به شما خواهم گفت.

اتصال مغناطیسی می تواند یک پیام ، ویدئو یا برنامه باشد ... روی OK کلیک کنید. در اغلب موارد ، لینک های مغناطیسی بخشی از مطالب خود را.

فهرست عوامل رتبه بندی
لینک آهنربا: در این ارسال نشان می دهد تمام 200 فاکتورها امتیاز در یک لیست.

نحوه ایجاد محتوا
من یک بار در جایی خواندم که گوگل از عوامل مختلف 200 برای رتبه بندی استفاده می کند.

این باعث شد من این عوامل 200 را مطالعه کنم. گوگل نمی خواهد به طور عمومی این فاکتورها 200 را ارائه دهد ، لازاروس خود تحقیقات را آغاز کرده است.

گاهی اوقات این ضرب المثل مهندسان گوگل است, و گاهی اوقات Pentel می آید به نجات من. این مطالعه بیش از 2 هفته طول کشید ، اما در نهایت انجام شد.

چگونه اجرای این محتوا به? تا به امروز ، این محتوا بیش از 1,800 لینک از دامنه های 3,190 رسیده است.

نکته خوب این است که برخی از این لینک ها از سایت هایی مانند فوربس آمده.

روش آسمان خراش
چند وقت پیش ، تکنیک آسمان خراش را معرفی کردم.

چگونه برای ایجاد: همانطور که برای تحقیقات شدید, پست زیر جلب توجه من.

در این پست ، یک مفهوم به نام "صندوق پستی صفر" وجود داشت که در واقع یک ترفند بازاریابی است که از فیلد ورودی شما استفاده می کند.

جالب است که این ارسال بیش از ایجاد کرده است 5,000 لینک.

من امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بود.

  • ۹۹/۱۰/۱۱
  • beh nam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی